Avtogeni trening je znanstvena metoda, ki temelji na avtosugestiji. Razvil jo je nevrolog in psihiater dr.J.Schultz. Tehniko je razvil na podlagi raziskav o delovanju človeških možganov  in dela z ljudmi v hipnozi.  Dr.J.Schuzltz je uporabil  pri avtogenem treningu to izkušnjo, da so v hipnozi  vsi navajali, da doživljajo prijeten občutek teže in toplote v telesu. To spoznanje je razvil tako, da si človek sam prikliče občutek teže in toplote in s tem sam sebe spravi v avtogeno stanje, ki je podobno hipnotskemu stanju.

Avtogeni trening je sestavljen iz šestih vaj, ki nas naučijo vplivati na zmanjševanje napetosti v mišicah, na uravnavanje krvnega pritiska, na uravnavanje dihanja, na uravnavanje bitja srca, na uravnavanje delovanja organov v trebušni votlini ter doseči razbremenitev od množice misli in skrbi. Pri tem uporabljamo sposobnost lastne sugestibilnosti, ki jo imamo vsi, saj je naraven pojav. Sugeriramo si s pomočjo predstave in s ponavljanjem. Oseba, ki izvaja avtogeni trening, ima občutek, da je vse v njenih rokah, ker je istočasno dajalec in prejemnik sugestij.

 

Avtogeni trening prinaša številne prednosti:

  • Uravnotežanje napetosti in sprostitve

  • Obvladovanje stresa

  • Zmanjševanje anksioznosti (tesnobnosti), strahu, treme

  • Lajšanje simptomov astme, zaprtja, diareje, glavobolov, znižuje krvni pritisk in izboljša pretok krvi

  • Pomoč pri doseganju zadanih ciljev

  • Z redno vadbo avtogenega treninga dosegamo bolj indiferenten odnos do mnogih neugodnih pojavov, ki imajo za nas emocionalen pomen in v nas vzbujajo neprijetna čustva

  • Kvalitetnejši stik s sabo in  z drugimi

INŠTITUT SATORI, Inštitut za psihoterapijo in svetovanje
TR: IBAN SI56 6100 0001 3448 427  DŠ: 78367433  Matična: 3369242999

©2023 by Thyme. Proudly created with Wix.com